Pomoc zobacz jakie to proste

Jak dodać komunikat wyświetlany pracownikom?

System Urlopek.pl umożliwia tworzenie komunikatów, które wyświetlane będą pracownikom firmy po zalogowaniu. Zarządzanie komunikatami odbywa się z poziomu konta Działu kadr. W celu dodania nowego komunikatu:

Krok 1

Przejdź do sekcji "Menadżer" przy pomocy menu górnego, a następnie kliknij przycisk "Komunikaty" w menu pomocniczym. Na podstronie z listą komunikatów wybierz opcję "Dodaj nowy komunikat".



Krok 2

Wypełnij formularz komunikatu i naciśnij przycisk "Opublikuj".



Krok 3

Status danego komunikatu prezentowany jest na liście z komunikatami. Pracownikom wyświetlane są jedynie komunikaty ze statusem "Opublikowany". Ze względu na ograniczone miejsce zaleca się publikowanie nie więcej niż 3 komunikatów jednocześnie. Status komunikatu można zmienić klikając przycisk "Opublikuj"/"Wstrzymaj".



Krok 4

Komunikaty ze statusem "Opublikowany" wyświetlane są wszystkim pracownikom firmy na górze strone startowej, która widoczna jest po zalogowaniu do systemu.