Urlopek.pl to teraz . Zapraszamy na naszą nową stronę HRnest.pl
Pomoc zobacz jakie to proste

Jak dodać komunikat wyświetlany pracownikom?

System Urlopek.pl umożliwia tworzenie komunikatów, które wyświetlane będą pracownikom firmy po zalogowaniu. Zarządzanie komunikatami odbywa się z poziomu konta Działu kadr. W celu dodania nowego komunikatu:

Krok 1

Przejdź do sekcji "Menadżer" przy pomocy menu górnego, a następnie kliknij przycisk "Komunikaty" w menu pomocniczym. Na podstronie z listą komunikatów wybierz opcję "Dodaj nowy komunikat".



Krok 2

Wypełnij formularz komunikatu i naciśnij przycisk "Opublikuj".



Krok 3

Status danego komunikatu prezentowany jest na liście z komunikatami. Pracownikom wyświetlane są jedynie komunikaty ze statusem "Opublikowany". Ze względu na ograniczone miejsce zaleca się publikowanie nie więcej niż 3 komunikatów jednocześnie. Status komunikatu można zmienić klikając przycisk "Opublikuj"/"Wstrzymaj".



Krok 4

Komunikaty ze statusem "Opublikowany" wyświetlane są wszystkim pracownikom firmy na górze strone startowej, która widoczna jest po zalogowaniu do systemu.